Logo SGH

Najczęściej czytane artykuły w 2011 r.

Poniżej przedstawione zostały najczęściej czytane artykuły w 2011 r. (według kryterium unikalnych odsłon).  Artykuły na blogu publikowane są cykliczne, w konsekwencji na liczbę odsłon wygenerowanych przez artykuł ma wpływ data jego publikacji.
  1. Dorota Ciesielska-Maciągowska – Outsourcing procesów biznesowych na przykładzie strategii rozwoju H&M
  2. Dorota Podedworna-Tarnowska – Dług publiczny a niewypłacalność państwa
  3. Tadeusz Oleksyn – Czy zysk jest najważniejszy?
  4. Dawid Pacha – Kreacja wartości w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem wewnątrzorganizacyjnych mediów społecznościowych
  5. Marek Panfil – Wady i zalety wykupu menedżerskiego
  6. Tomasz Dąbrowski – Reputacja przedsiębiorstwa a jego wartość
  7. Paulina Roszkowska – Konkurencyjność spółek notowanych na GPW a raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
  8. Wojciech Kurowski – Wirus biznesu
  9. Tymoteusz Doligalski – Efekty sieciowe – czy liczba użytkowników jest ważniejsza niż jakość produktu?
  10. Tomasz Dąbrowski – Czy istnieje kamień filozoficzny zarządzania i co ma do tego reputacja?

Tymoteusz Doligalski

Tymoteusz Doligalski

Adiunkt w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Zainteresowania naukowe: marketing internetowy, zarządzanie wartością klienta. Kierownik Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH. Zobacz również: modele biznesowe. Więcej >
Zobacz inne artykuły autora »



Napisz komentarz


Premium Wordpress Themes